Nätkraft Borås, tidigare känt som Borås Elnät har nyligen valt att samla sin verksamhet under ett och samma varumärke. Med den nya organisationen och det nya namnet kommer en del förändringar, inklusive hur man hanterar digital post. Trots att man som kund kanske tidigare har valt att inaktivera digital post från Borås Elnät i sin Kivra-app, kan man tyvärr få sin faktura i Kivra appen ändå på grund av namn- och organisationsförändringen.
Om du är en av de kunder som har påverkats av detta behöver du helt enkelt inaktivera digital post från Nätkraft Borås i din Kivra-app på nytt.
Här finns information om hur du går tillväga för att inaktivera digital post i Kivra appen på nytt
Fått fakturan via Kivra? – Borås Elhandel (boraselhandel.se)
För fler frågor gällande detta ber vi dig att kontakta Nätkraft Borås direkt, du når dem via nedan uppgifter:
Telefon: 033-357240
E-post: kund@natkraftboras.se