SKI – 2021

I höstas genomfördes den årliga undersökningen av Svenskt Kvalitetsindex. Under september och oktober kontaktades våra kunder och uppmanades att svara på branschspecifika frågor

18/01-2022 | Nyheter

Kundundersökning

I höstas genomfördes den årliga undersökningen av Svenskt Kvalitetsindex. Under september och oktober kontaktades våra kunder och uppmanades att svara på branschspecifika frågor gällande kundnöjdhet, lojalitet, image, förväntningar, upplevd produktkvalitet och prisvärdhet. Alla dessa resultat sammanfattas och blir poäng.

Vi kan med glädje konstatera att vi har nöjda kunder. Snittet för branschen hamnade på 65,4 och Borås Elhandel hamnade på 68,3. Vi jobbar kontinuerligt med att göra upplevelsen för våra kunder så bra som möjligt så därför tar vi gärna emot feedback från er kunder hur och vad vi kan göra bättre.

Tack för era svar, nu hoppas vi på ett ännu bättre 2022!

DELA:

Relaterade nyheter

Trygghet och transparens i ditt elavtal

Trygghet och transparens i ditt elavtal

I takt med att elmarknaden förändras har oseriös telefonförsäljning blivit allt vanligare. Många kunder upplever sig pressade att ingå avtal utan att ha full insikt i villkoren, vilket kan leda till oväntade kostnader och bindningstider.

läs mer
Ny Energiskatt 2025

Ny Energiskatt 2025

Det är ditt elnätsföretag som fakturerar dig energiskatt och som sedan redovisar och betalar pengarna vidare till Skatteverket.
Har du frågor eller funderingar kring skatten är det ditt elnätsföretag du ska kontakta.

läs mer