SKI – 2021

I höstas genomfördes den årliga undersökningen av Svenskt Kvalitetsindex. Under september och oktober kontaktades våra kunder och uppmanades att svara på branschspecifika frågor

18/01-2022 | Nyheter

Kundundersökning

I höstas genomfördes den årliga undersökningen av Svenskt Kvalitetsindex. Under september och oktober kontaktades våra kunder och uppmanades att svara på branschspecifika frågor gällande kundnöjdhet, lojalitet, image, förväntningar, upplevd produktkvalitet och prisvärdhet. Alla dessa resultat sammanfattas och blir poäng.

Vi kan med glädje konstatera att vi har nöjda kunder. Snittet för branschen hamnade på 65,4 och Borås Elhandel hamnade på 68,3. Vi jobbar kontinuerligt med att göra upplevelsen för våra kunder så bra som möjligt så därför tar vi gärna emot feedback från er kunder hur och vad vi kan göra bättre.

Tack för era svar, nu hoppas vi på ett ännu bättre 2022!

DELA:

Relaterade nyheter